wtorek, 10 grudnia 2013

Zwycięstwo sentymentu

Każda Za-bardzo lub Nie-dość.
Spowiła mnie mgła złowieszcza
gdy podszedłeś.
Chmury zamgliły mój obraz.
Jednakże w sekundzie rozbłysło słońce.
Jasność, kolory, wielobarwne kwiaty
pojawiły się na horyzoncie.
Wyobraź to sobie - mówię do Ciebie.
Byłeś małomównym samotnikiem?
Może nie wystarczyły Ci te wrażenia.
Kolejny raz. Za-bardzo lub Nie-dość
Ponad przepaścią wzniósł się most nadziei
i przeszłam.
Chciałam, pragnęłam.
Mówiłeś, pisałeś -
pisałem.
Wiele nie chciałem.
Nic nie otrzymałem.
Słowa Twe, rzucone na wiatr porwałam.
Wyniosły, zbyt wzniosły, za mało podniosły.
Podszedłeś - przestraszyłam się.
W oczach nie zobaczyłam niczego.
Przytuliłeś - nic nie poczułam.
Tani, nic nie warty sentyment...
Wygrałam siebie
lub wygrałam ze sobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz