wtorek, 28 stycznia 2014

Marne słowo -kocham-

Tekst piosenki która znajduje się poniżej

1.Czasem jest taki czas, gdy iskra w oku to za mało
Czasem jest taki czas, gdy wszystko staje się trudniejsze
W ten czas, moje życie znajduje się ponad chmurami
W ten czas, dalej niż trzy metry nad niebem
W ten czas, głębiej niż piekielne wrota 
Tej szerokości i głębokości nie pojmie nikt

Ref. Ta jedna chwila - tylko Ty ją znasz
Ta chwila - głuchego milczenia
W niej wpatruję się, w Twoje serce a Ty w moje 
Tej chwili, nie odbierze nam nikt.
To, co najbliższe nam rodzi się w milczeniu.
To, co najbliższe naszym sercom w słowa nie ujmiesz. 
Marne słowo ''kocham'' ''ciebie mi brakuje'' 
Bo w oczach pokażesz to mi..

2. Choćbyś była sto mil, lub dalej stąd 
trwać będziesz w mym sercu.
Choćbyś była, zamknięta i obojętna
Tych chwil, nie odbierze nam nikt. 
To trwa, jesteśmy dziś w tamtym miejscu. 
Przecież sama wiesz, co trwa. 
To trwa i nic więcej się nie liczy
Pusty ogród widzę z balkonu. 

11 komentarzy:

  1. pięknie'? Nie żartuj! Oklepane i nudne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oklepane i nudno? piosenke napisała sama, więc nw co widzisz w tym oklepanego. nudne? to po co słuchasz? chciałabym kiedyś zobaczyć jak ty śpiewasz i grasz swoją piosenke ;_; ale pewnie taka chwila nie nastapi bo sam/sama nie potrafisz, a jeszcze krytykujesz innych, żałosne i śmieszne

      Usuń
  2. Wybaczcie ale wytrzymałam do 1:31, przecież takiego chłamu nie da się słuchać, fałszuje tak że aż uszy bolą, dziewczyno proszę nie rób sobie wstydu bo to jest przykre, że wierzysz w to że jesteś artystką, porażka..a Ci którzy utwierdzaja ją w tym że potrafi spiewać, po prostu robicie dziewczynie krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie Chwała Panu ze wylaczylas jeśli ciężko Ci słuchać. Wiadomo nie wszystko wszystkim się podoba. :-) i w żaden sposób nie mam tego za złe. Widzę pozytywne i negatywne oceny i to jest znak ze wszystko jest na właściwym miejscu. Jeśli chodzi o fałszywe dźwięki to już nie róbmy też przesady- proszę :P

      Usuń
    2. zacznijmy od tego, że ona jest artystką! czy ry kobieto wgl słyszysz co gadasz? to cb aż się słuchać nie da, to co piszesz jest żałosne...sama lepiej nie potrafisz a innych obrażasz, zacznij (popacz) na sb, na to jak ty byś zaśpiewała, zagrała i napisała tekst. pewnie było by to jeszcze większą poraszką niż można sb wyobeazić. nw czy zauważyłaś, ale nie było to nagrywane profesjonalnym sprzętem i wiadomo, że może kiepsko słychać, ale to nie oznacze, że ona fałszuje -.- ja utwierdzam ją w tym, że pięknie śpiewa i dalej będe popierać to zdanie, bo jest ono prawdą. słyszałam ją już nie raz, nie dwa na żywo i słyszalam nie co wiecej niz ty. wiec jezeli cos ci sie nie podoba to nie patrz i nie dluchaj tylko zamilcz. a jak uszy cie bola to ic do lekarza, napewno pomoże:) pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na twoje nagranie:D

      Usuń
  3. hahah osoba która pisze "poraszką" i "wyobeazić" ma czelność coś tu pisać, wróć do szkoły i naucz się składać zdania, bo twój poziom inteligencji i elokwencji jest naprawdę marny.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy wiesz, ale jest coś takiego jak przeliterowanie? pisałam to z telefonu i całkiem nie świadomie nacisnełam nie tą litere co miałam, więc ogar! wyobraz sb że chodze do szkoły i uczyc sie tego nie musze bo juz to potrafie. tak! mam czelność tu pisac i bede, bo w porownaniu do cb pisze cos madrego. to, że zazdroscisz jej ze umie wiecej niz ty to nie znaczy ze musisz ja z tego powodu obrazac! jestes zalosna-.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze. Myślę że ten blog ma służyć ludziom którzy chcą w jakiś sposób poznać moje uczucia a komentarze nie są po to by się kłócić. Niektórym piosenka się bardzo spodobała, niektórzy słyszą falsze. Dziękuję za opinie. Oznajmiam że następne komentarze z serii "spieranie się o rację" będą usuwane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam Cie, ani Ty mnie. Trafiłem tu jakiś czas temu całkiem przypadkowo, ale wciągło na dłużej i tym sposobem poleciał blog do zakładek ulubionych, żeby nigdzie nie zginął. Brakuje takich osób jak Ty. Jesteś kobietą z duszą artysty, której pozwalasz tworzyć. Owszem, pseudo 'artystów' nie brakuje, ale łatwo to odróżnić. Cenie takich ludzi jak Ty, którzy w obecnym świecie mają w sobie wrażliwość. Można o pewnych rzeczach mówić w nieskończoność i tematu nie wyczerpać, a być dalej pochłonięty tym wszystkim, gdzie inni w tym czasie nie rozumieją ani słowa.

    Trzymaj sie !
    ~G.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alicjo, uważam, że ślicznie śpiewasz, a niedociągnięcia są urocze :)
    I mimo że tekst czasami mi nie gra, to przyjemna piosenka, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń